Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Бучи при спиране?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Както е на снимката този диск трябва да ти е на предно ляво.
    Точно обратното. Тоя диск от първия пост трябва да стои на дясното колело.
    Или посоката на движение на така показания диск от ляво на дясно на екрана. С други думи въртенето на този диск следва да е по часовниковата страна.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Точно обратното. Тоя диск от първия пост трябва да стои на дясното колело.
      Или посоката на движение на така показания диск от ляво на дясно на екрана. С други думи въртенето на този диск следва да е по часовниковата страна.
      Да сгрешил съм. Точно обратно трябва да е. За да може от каналите да излиза топлината на вън от диска, а не да влиза на вътре. Колегата правилно ги е сложил.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Ок мерси за отговорите Значи просто ще го приема за нормален този звук като се има предвид, че това са рейсинг дискове

        Да попитам и за следното...Като са студени дисковете и накладките не свирукат..., но като се сгреят и мисля, че от едната страна свири , когато спирам лекичко с галене на спирачката.. Ако спирам с по-голям натиск на педала никакво свирене...!!
        Нещо трябва да се смаже ли в такъв случай или...?
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:56.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Брембо мах мисля че нямат ляво и дясно, ако имах време щях да сложа обикновенните накладки да видя дали е от тях, че сега съм с някакви уж спортни ОМР, и може и да е от тях......иначе даже ме кефи, нещо средно мужду бучене и фучене се чува, и е готина...въпрос на вкус......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            като имаш свободно време и си в София мини за един тест драйв да сравним..
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Brembo Max и ATE Power Disc нямат ляво и дясно, предполагам просто, защото каналите са им симетрични. Иначе и моите са по-шумни, но чак бучене не съм чул.
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #22
                истината е, че тия дискове си искат да ги натискаш яко и да са загряти..тогава не ми свирят
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  истината е, че тия дискове си искат да ги натискаш яко и да са загряти..тогава не ми свирят
                  Че при мен не свирят изобщо......независимо от темпа, но пък това може и дна накладнки да се дължи....
                  Иначе утре от обед до неделя сутринта съм в СФ, пусни си тел, или звънни на 0888135063 да направим тва тестче......умирам за такива работи......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Днес с колегата ФЕРАРИСТ направихме тест с колите и установихме, че шума (бученето) го има и при двете коли...Дефакто това си е съвсем нормално за такъв тип дискове да издават такъв шум
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      И моята е с такива дискове и те бучат при спиране, явно е обичайно поведение.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Това със свиренето и бученето го има точно както го описваш и при мен, така е със спортни дискове. Като са студени свирят при леко спиране. Май се понабудахме с тия дискове . Иначе за спирането си прав много добре. Поздрави.

                        2.0 16v TwinSpark ; OZ F1 World Champion

                        Comment


                        • #27
                          Вече на 2-пъти ми спасяват предницата от размазване. Много съм доволен коват на място, а и вече свикнах с шума на дисковете Не съжалявам, че ги купих !
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от DanailQV Покажи съобщение
                            Това със свиренето и бученето го има точно както го описваш и при мен, така е със спортни дискове. Като са студени свирят при леко спиране. Май се понабудахме с тия дискове . Иначе за спирането си прав много добре. Поздрави.
                            Напротив...
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Да докладвам! Има развитие по темата....Смених си накладките с някакви по-меки накладки и бученето изчезна !!! Демек твърда накладка + нарязан и надупчен диск = Бучене при спиране!
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Малко да ъпна тая стара темичка.......
                                Ще бъда благодарен на всички които карат с подобни дискове за впечатления от тях........
                                С какви накладки е най-добре да се карат......
                                Износват ли ес осезаемо по-бързо накладките....
                                Най-важното е как спира с тях спрямо гладките дискове........
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X